Lunam et Lupus

2014-01-28
22:23:38

Angel of Music

Ytterligare en morgon som började segt klockan 08 med kemi föreläsningar fram till lunch, tur att mobilen finns där för att rädda när det blir alltför snurrigt i huvudet. Youtube är och kommer alltid vara min bästa vän <3 Speciellt eftersom min kära dator dör av överhettning så fort jag försöker titta på filmer någon annanstans än på just youtube och då man inte har råd att köpa någon ny är det bara att bita ihop och härda ut. Dagens underhållning har varit 25-års jubileet av The Phantom of the Opera, helt underbar musikal men måste ändå säga att jag hellre hade sett orginalet med de underbara sångarna Sarah Brightman och Michael Crawford. Så under dagens gång fylls spotify-listorna sakta på med en massa ljuvlig opera musik. Härligt, härligt.
Efter en snabb lunch hemma var det tillbaka till skolan för att sitta två timmar i så kallad räknestuga där vi räknade ännu mera kemi.
Nu är även tågbiljetter för helgen bokade och härligt nog blev det en billig 1:a klass biljett på hemfärden och resan tillbaka hit betalades med ihoptjänade priopoäng så kändes jätte pepp då jag lyckades missa min avgång förra helgen och fick boka ytterligare en resa på sista minuten. Var inte nådigt med dunkningar av huvdet i väggen hemma just då, kände mig rent ut sagt som en idiot. Men nu är det som sagt fixat vilket är grymt avslappnande. En liten höjdare är också att jag inte behöver åka upp förrän på måndag nästa vecka. Sen blir det plugg i två dagar för att sedan dra till Rally Sweden på torsdag morgon. Att det kan vara så härligt att stå ute i kylan och kolla på bilar som susar förbi. Blir nog att försöka få med lilla systemkameran upp dit om möjligt. 
Nej nu ska jag plocka ur mina nytvättade sängkläder ur torktumlaren och sen slänga mig i nybäddad säng. Uppe med tuppen imon vid 06 tiden ;)
 
Over and out!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: