Lunam et Lupus

2014-08-19
19:12:03

Idol nightmares

Det här regnvädret kan ju bara försvinna tycker jag. Allt blir ju bara lerigt och hemskt... Hästarnas täcken hänger mer på tork än ligger på hästarna så idag var vi inne och fixade ett nytt regntäcke till Olivia. Det inköptes förra veckan men det var för litet i storleken så idag var vi på Charlies och bytte. Måste säga att deras täcken passar väldigt bra på mina smala varmblod men har varit tvungen att gå upp en storlek på båda. 
 
När jag tittar ut nu verkar det som regnet har upphört så får se om det blir ett pass med longering för Olivia innan det är dags att fodra. Det är nog det bästa med att ha hästarna hemma x) inga speciella tider man måste hålla sig till! 
 
Har suttit vid datorn nu och kollat in första delen av årets idol. Får passa mig så jag inte facefalmar rakt genom ansiktet åt vissa sökande... hemska otacksamma ungar som inte borde sökt ens en gång! Medan andra är riktigt bra ofc :) nej nu blir det att gå ut till hästarna istället. Har en bit rökt lax som väntar på mig när jag kommer in igen <3 mums ^-^
 
Over and Out!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: