Lunam et Lupus

2014-08-18
00:07:00

Singin in the rain..

Gårdagen blev verkligen jätte lyckad. Tävlingen gick jätte bra och ekipaget verkade vara nöjda. Träffade även min tränare på platsen och även hon verkade vara på ett glatt humör med fina placeringar :)
Men om vi hade tur med vädret igår så hade jag definitivt inte vädergudarna på min sida idag. Regn hela dagen i diverse former. Jag som blev så inspirerad på tävlingen igår och verkligen skulle ut och träna. Fick bli städning i stallet istället och skruva upp den nya whiteboarden som jag köpte tidigare i veckan. Fick flytta om lite bland mina saker för att den skulle få plats men är verkligen sjukt nöjd med resultatet. Med den kommer det bli lite lättare att hålla reda på saker och jag kan även skriva meddelanden till andra som kommer dit. Så nu har jag ordning och reda, men skulle dock behöva ytterligare en förvaringslåda att ha mina westernpaddar i då det är överfullt i mina andra två. Varför ska man samla på sig så mycket utrustning (dock använder jag allt ^^).... Imorgon hoppas jag på finare väder så jag kan rida båda hästarna. Tänkte låta Mettis gå ett försiktigt western pass i skritt med övningar som förhoppningsvis inte frestar frambenen för mycket. Hon verkar nämligen tycka att det är lite långtråkigt att bara skritta ut i skogen och tömköras hela tiden. Olivia däremot hade jag tänkt rida iväg och klättra i sandbackar med. Bra muskelträning och även för hennes kondition. Men allt är inte hugget i sten så kam likaväl bli något helt annat x) nej nu blir det sängenn. Ska börja fodra hästarna morgon och kväll frånochmed imorgon så måste upp tidigare imon ^^
 
Over and Out!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: