Lunam et Lupus

2014-01-27
19:58:00

First out but not last

Startskottet för bloggen är nu avfyrat och jag hoppas väl på att jag kan hålla den någolunda uppdaterad då jag har en finurlig ovana att alltid tröttna på saker med tiden *host* kanske har något att göra med den låga koncentrationsförmågan... Just för ögonblicket rullar livet på men imon kan det likaväl komma ett depressionsanfall över att jag inte kan syssla med det jag egentligen vill. Brist på pengar, ingen god lönsamhet *suck* om ändå pengar inte varit ett problem hade jag dragit till kalla Norrland med en gång och startat upp min efterlängtade hästverksamhet. Allting är redan noga planerat i huvudet men utan pengaspottande guldbyxor kommer det läggas på hyllan ett tag. 
Dagen började med att vakna upp av alarmet vid 06.00 och det är då man ångrar att man inte gick och la sig vid vettig tid kvällen innan eller snarare la ifrån sig mobilen tidigare. Klockan 08 väntade en dugga i labsäkerhet med efterföljande föreläsningar och lektioner fram till klockan 17 och allt detta i kemi! Jippie elr inte... 
Som vanligt bjuder inte kvällen på något speciellt utan bara en massa tråk. Man skulle ju kunna plugga, men nej jag tråkar nog hellre. Ett sent träningspass i styrka lockar starkt efter att jag är klar med annat "viktigt" ^^
Nej nu ska jag ta och ruinera mig, har både hyra för rummet och labbrock att betala sen får ju inte glömmas att boka tågbiljetter så jag kommer hem till hästarna i helgen :) Mina båda änglar som just nu gör livet uthärdligt..
 
Yep! Yep! Over and Out!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: