Lunam et Lupus

2014-01-29
20:04:00

May It Be

Tidig morgon jajjamen! Vaknar lika yrvaken som vanligt och försöker gosa ner mig i täcket några minuter till men back-up alarmet drar igång strax efter med en härligt skrikig Slipknot låt och efter det finns det knappast några tankar på att försöka somna om. Tur att man inte börjar förrän 10 imon så man äntligen kan ligga och dra sig i nån timma. 
Lika koncentrerad som vanligt på föreläsningarna då det verkligen var ointressant men allt kändes inte helt främmande vilket gav en liten boost till självförtroendet. Men hur roligt det än är att sitta i skolbänken slår det ju inte att sjunka ner i skrivbordsstolen efter skoldagen är slut och bara luta sig tillbaka med hörlurarna på och musiken dunkande i öronen. Opera, opera och ännu mera opera blandat med lite hurtig Hell March av Frank Klepacki. 
Dagarna räknas nu ner med förväntan till fredag då jag drar mig söderut igen, hem till härliga landet och mina väntande pollar. 
Börjar även ladda inför tävlingssäsongen som drar igång framåt våren, hela vintern har vi tränat och jag tycker allt att vi har utvecklats sen förra året. Får väl ta och presentera mina båda springare här någon dag när jag har tid och berätta lite mer om vad jag håller på med :) 
Har en massa disk att ta hand om och ytterligare en maskin med tvätt att fixa med så detta får bli allt för idag.
 
Over and Out!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: