Lunam et Lupus

2014-09-26
09:38:49

Welcome to the wild

Åter fredag och senare idag sitter jag på tåget hem över helgen. Tiden rusar fram och det finns inte mycket annat att göra än att försöka ta vara på den. Förra veckan var jag med klassen på studiebesök till Nordens Ark, väldigt intressant och blev fullproppad med en massa ny information. Men trots det har jag stora problem med vad jag ska välja att skriva om i evolutionsbiologi kursens projektarbete. Det lutar åt något av våra svenska vilda djur men eftersom man ska hitta vetenskapliga artiklar på det också så känner jag genast att det blir svårare. 
Via facebook igår fick jag reda på att en nära släkting till mig har avlidit. Jag visste att han var dålig men det kom ändå som en chock och det känns trots att vi inte sågs alltför ofta.
Helgen bjuder på skyttetävling och ett möte gällande jakten i höst så det blir en väldigt jaktinspirerad helg. Jag ska även hinna med att rida hästarna hade jag tänkt så det blir att köra på som vanligt.
 
Eftersom jag inte kommer på mer att skriva för den här gången bjuder jag på lite fina bilder tagna den senaste tiden :)
 
Olivia Fager
 
Sanct Metallina 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Självklart är det sträng copyright på alla bilder och de får ej användas utan mitt tillstånd :)
 
Over and Out!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: