Lunam et Lupus

2015-04-07
17:58:00

I'm Back!

 Såå nu var det ett tag sen..igen. Hmm efter en väldans massa tjöt från en polare så tänkte jag försöka ge bloggen en chans igen och jag kan slå vad om att stannar jag upp kommer det tjötas igen. 
Vilket som så var det en evighet sen jag skrev något senast och det har självklart hänt miljoner saker sedan dess och jag tänker inte ens försöka ge mig in på att förklara skiten. Det får helt enkelt komma när det kommer.
Just nu har jag precis kommit tillbaka till skolan igen efter en veckas härligt påsklov, som enligt mig borde ha varit ännu längre så jag faktiskt hade hunnit det jag tänkt. Men, men så går det när man planerar för mycket. Lovet bestod av ett besök hos frisören för att bli av med min irriterande rishög till hår, en vända till banken, träning av hästarna och jobb i westernstallet. Jag och några till passade även på att gå och se den nya Fast and Furious filmen and it was amazing!! Ångrade absolut inte att jag följde med och såg den även fast hela staden var full med folk och trafik. 
Nästa helg var det meningen att jag egentligen skulle åkt ut på Olivias och min första westerntävling. Har varit sjukt pepp och tränat väldigt entusiastiskt en lång tid nu. Jag lånade tillochmed hem en transport för att träna på lastningen då jag var osäker på om hon gick in utan problem, plus detta så hade jag börjat skriva ihop listor så jag inte skulle missa något eftersom jag kommer hem på fredag och tävlingen var på lördag. Men väldigt passande när jag tog en paus från jobbet förra veckan och kollar in på fb så kommer ett inlägg upp från de ansvariga att tävlingen är inställd på grund av för få anmälda. Besviken.se! När man väl har sett fram emot något så mycket och planerat för det så känns det extra hårt när det går åt skogen. Jahopp så nu är det bara att ladda om inför nästa tävling om några veckor och hålla humöret och instresset uppe tills dess. 
Men kanske var det lika bra för då slipper jag sitta och tänka på tävlingen på fredag när jag ska skriva tenta i biokemi. För det är nog det tråkigaste ämnet jag läst på länge så hjärnan vill gärna fokusera på just allt annat än metabolism hit och citronsyracykeln dit. Ska bli så skönt när vi är klara med den här delen och kan gå vidare till mikrobiologi och parasitologi. Det kanske inte låter så mycket roligare men det kan förhoppningsvis inte vara tråkigare än det här.. 
Nope nu blir det på med hörlurarna, dunka lite Hollywood Undead i öronen och plugga på så jag klarar det här x) och har ni inte redan lyssnat på Hollywood Undead rekommenderar jag dem starkt, speciellt deras nysläppta album ;D
 
Over and Out!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: